güneş gözlerinde ...



"...
___________________ evet haklısın …
beyaz güvercinin çırpınışı hatrına beyazlamıyormuş hiçbir gökyüzü ..."


http://safakk1.blogcu.com/nasil/4834249



- sonra sesler kesildi
birkaç el,
birkaç çiçek
öyle gelişi güzel serpiştirildi
dağılırken uğultu, uğultudan ağır bir yağmurdu
ki herkese görülmüştür
herkesçe görülmüştür
ama en çok
en çok
en çok gözlerime görünmüştür -

*
durmuşsun bir günün tam kalbinde
ve güneş, gözlerinde
gülümsüyorsun
gülümsüyorsun ah !
bak, bir gölgeden fazlası değil işte temmuz güneşi
dün lekesi büyüyen eski bir fotoğrafta bile
gülüşün böylesine aydınlatmaya yetiyorken içimi …

*
durmuşsun bir günün tam kalbinde
ve güneş, gözlerinde
gülümsüyorsun
gülümsüyorsun ve ah ! düşüveriyorum bir anda
düşüveriyorum, sanki hiç düşmeyecek gibi koştuğumuz o dünlü günlerin anısına
ve sakın aldırma gözlerim sadece yorgun
bırak
bir damla su, tutunamasın varsın aksın
hem sevdiğin yağmurlarda ıslak
kirpiklerimi kırpmaksa yalnızca ihtiyaç
yoksa acıtmıyor
inan hiç acıtmıyor
senin yüzünde saatlerce güneşe bakmak …

*
durmuşsun bir günün tam kalbinde
ve güneş, gözlerinde
gülümsüyorsun
gülümsüyorsun
ve ah işte kuruyor parmaklarım, tıpkısı sevişme çaresizliğinde ağaçların
gözlerimdeyse sevinç olmayı dilemekten çoktan vazgeçen bir hüzün, ayazlanıyor
ki dudaklarımda öpülmeden öylece
bilsen ne çok söylenmekten aşınmış bir keşke
kıvrılmış uyuyor
ama yine de
yine de, keşke
keşke hayatın delik ceplerinden birinde
unutulup
yan yana düşen
iki küçük çakıl taşı olabilseydik
biz seninle …

*
durmuşsun bir günün tam kalbinde
ve güneş gözlerinde
gülümsüyorsun
gülümsüyorum ben de o zaman
bir kentin bütün ışıkları bir an da iki cılız sokak lambası oluveriyorlar penceremde
canım diyorum ilkin
sonra hemen, iyi ki
iyi ki duymuyorsun sesimi
sesim sana sessiz, hani tıpkı aynalardaki ses gibi
ve iyi ki göremiyorsun yüzümü, ah ! iyi ki, iyi ki
gücenirdin yoksa
belki de incinirdin, olur ya
gözlerimdeki kederin
dudaklarımdaki tebessümü yalancı çıkarışına …

*
durmuşsun bir günün tam kalbinde
ve güneş gözlerinde
gülümsüyorsun
gülümsüyorsun
bilmem ki ölüm, ölümüzü de öldürmüşmüdür ama
iyi ki sende kalmış gülüşün, iyi ki sende
bende kalsa çok sürmez
tükenirdi benimle birlikte, o da …

*
durmuşsun bir günün kalbinde
ve güneş gözlerinde
gülümsüyorsun
gülümsüyorsun
sen zaten hep çok güzel gülümsüyordun
benimse en güzel halimdi elbet yokluğum
üstelik küçücük bir balıktım okyanuslarda,
belki de her şeyi bildiğim içindi unutuşlarım
şimdiyse güvercinlerin bile kırıntı seçtiği şu yorgun ömrümün pervazında
biliyorum, yalnızlığın hiç acelesi yok ama
içimin kaçacak tek bir yeri bile kalmasın diye sadece
bırakıyorum resmini
bırakıyorum, saçlarını en son öptüğüm yerinden geçmişe
içimde aldığı her şeyi aldığı yere bırakan çocuk öğrenmişliği
sevdaysa demli bir şarkıdır artık kalbimde
ve yeter ki
sen yeter ki hep öyle gülümse diye
sevgilim
sevgilim
sevgilim, nice vazgeçişlere …
____ ^^





_____________________

şimdi arkadaşlar aşağıda yine eklediğim kısa bir video kaydı var
al işte gene bi video, al işte gene bi bişey bulmuş eklemiş yaaa,,,
diye söylenmeye hazırlanana diyorum : ) sana evet : )
bebeğim bi sakin ol : )
bi dur celallenme hemen ya : )
valla sevicen bak sevmezsen ama sahiden sevmezsen
hani sevdiğin halde borçlanacağın öpücükler vardi ya : )
işte onları iade edicem yeminlen : )) /kurnaz ben : )/
neyse şimdi öpücük konusuna çok takılmiyalım derim ben
sonuçta kendiniz kaybedersiniz : ) /yuuhh ama : ) /
ee ? peki ne var video da şafak ? / ha şöle : ) yapicı ol : )/
şu var canımcım tam olarak : )
misal tek cümleyle; eski bi türk filminden kısa bi kesit var
az ilaveyle : ) fonda az da olsa bi şekilde duyulan nefis de bi şarkı da dinlenebilmekte
biraz daha koyverirsek : ) bi de güzel
ama hani öyle süslü püslü güzel değil
çıplak güzel : ) sadeliğinde güzel, bi diyalog,,bunlar var işte
ve şu anda burun kıvıran,,
aman türk filmi mi hiihhhh,, ahh aman hatta yetmez bidaha amannn ve iyykk diyen
uyuz olunası tiplere de
izleme kızım sen o zaman,,tey alllam ya herkes bi artist olmuş arkadaş : )
hem belki bu sahiden de güzel bi türk filmidir
ne bileyim belki hani naiftir, hani belki hoştur devrine göre
hatta her devre göre, inceliklidir belki
yani bi bak ilk önce demi : )
ama yok incileri dökülür kızımızın : ) uyuuzz demiş miydim ? : )
neyse ne diyodum : ) evet sahiden benim bile gençlik zamanımda izlediğim : )
ki düşün ben yüz yaşindayım : ) film nasıl eski yani anla: )
ama yine de hani biri sorsa,
hala benim sayacağım bi kaç türk filmleri arasındadır kendisi
ve adı “pisi pisi”dir : ) ve kadir inanır değişik bi rolde
müjde ar da hastadır : ) ya hayır kadir inanıra hastadır manasında değil : )
baya bildiğin hasta olmak şeysiyle hastadır : )
içinde çalan nefis şarkı da
emin değilim ama belki 30 hatta belki de daha fazladır, sallamayayım şimdi : )
ama anla işte baya eski : )
ve sözleri öğrendiğime göre a.lunkwist’e ait
besteleyip söyleyeni de bülent ortaçgil olup
başlı başına bir güzelliktir, hüzündür ahhh!tır : )
ki zaten çok kişi de bilir, adı “yağmur”dur …/yağmur güzel isim be : )/
bak işte sizin yüzünüzden uzattım gene : )
/tabi ki sizin yüzünüzden : ) yok bide kendimi suçluycaktim : )/
neyse hadi çabuk,, çabukkkk tıklayıp izleyin veee
ve sevinnnnn : ) sevin işte sevinnn !
/ ahahh psikopat ben şimdi de : )/




"bugün yağmur
bir kadın saçıdır yeryüzüne dökülen
upuzun,
ince ince
karanlık kokulu
sen ki aşkta aldatıldın
yüreğin taş parçası
dinle yağmuru dinle
teselli bul türküsünden
herşey olur,
herşey büyür
herşey geçer
hayat kalır."

evet, evet siz ne bilirsiniz makarna yiyen kedileri : )
al işte gece gece
sonra niye evlenmiyorsun ?
makarna yiyen kediler
kırıntı seçmeyen güvercinler devri bittiği içindir belki de : )

ve ah be bülent abi ve ah be lunkwist amca : )
yani iyi demişiniz, tamam hoş demişiniz, fiyakalı kabul ediyorum evet : )
ve evet,
her şey olur
her şey büyür
her şey geçer
hayat kalır
kalır kalmasına da
kalan şey tek başına hayatsa, söylesene ne kadar kıymetlidir ha hacı ? : )
yani hayatı kıymetlendiren salt kendi midir ?
yoksa daha çok içindekiler
ve onu paylaşıp bölüştüklerimiz midir anlamlandıran ?
neyse, şimdi gece gece olayi dallandırıp budaklandirmayalım tamam
ama bak, denk gelirse
bunu bi konuşalım derim ben : )
hem çaya petibör banıp yeriz filan : )) güzel olur bence : ) yapalım evet : )











Get Your Own Player!

4 yorum:

gül dedi ki...

Sağlığına çicek..
Aldım payıma düşen hüzün şimdilik gidiyorum..

şafak dedi ki...

: ) keşke akşam uğrasaymışsın
gündüz gündüz hüzünle yormasaymışsın seni : )
güzel olsun gün ...

Zeugma dedi ki...

Bak ben akşam uğradım...

''güneş gözlerinde''...
Çok hüzünlüymüş. Olmaz böyle şey, döktürmüşsün..
''gözlerimdeyse sevinç olmayı dilemekten çoktan vazgeçen bir hüzün, ayazlanıyor..''

Neyseki akabinde alttaki söyleşi durdurdu ağlamaktan ama :))
Hüznün üstüne anında gelen muhabbet...
Ama ne o Türk filmi var ne B.Ortaçgil, ne yağmur şarkısı..
Boşluk orası..Koskoca bir boşluk..
Haberin var mı?

Şiir muhteşemdi yine gerçekten..

Teşekkürler...
Yüreğine sağlık ola...

şafak dedi ki...

haydaaaa : /
niye göremiyosun ki sen filmi ?
sayfayı yenileyip deneseydin hani belki düzelirdi : )
o boşluğun üzerinde yeşil küçük bi ışık yanan bi yerde mi görmüyosun ?
oysa bi önceki videoyu izleyebilmiştin bunuda görmende bi engel yok mantıken ...neyse kısmet diyelim : )
ve şiir için incelikli sözlerin için teşekkür ederim : )
vermişsin gazı yine esirgememişsin : )
ama hani öyle gözlerin dolması üzülmek filan onlar olmasın ya
/gözleri silmek için kağıt mendil uzatan ikon : ))işte bi sorunu daha çözdüğüme göre huzurla gülümseyip : )
kaçabilirim
güzel
ve en içinden
en çok olmasını istediğin şekilde aksın gecesi senin : )