hep böyle ...

 

hep öyle

çünkü için bütün sakinleri göç etmiş bir köyün evleri
öyle çünkü kalbin çocukken uydurduğun bir dil
gibi kimsenin hiç birşey anlamadığı
 

hep böyle

çünkü hayat dünden kalan bir hüzün artığı
böyle zira kimseler almaz üzerine ayrılıkları
sonra elbet ayrı cümlelerde yaşar ayrılanlar
yanından hiç ayrılmayan
bir tek hayalindeki sevgili


hep öyledir
ilkin kış gelir sonra hüznünü yontan ayaz
beyhude kalbindeki ninni uyusa da büyümez umut
büyüse de yürümez zaten
durur hayat
durur yüreğinde
kötürüm 
say ki inandın gülümseyeceğine
gelir bulutun biri yıldızları
tut ki inandın göreceğine
durur duvarın biri bakışlarını
keser
keser de kanamaz mı ?
kanar elbet kesilen herşey
lakin bunu herkes görmez
ama işitene sardunyalar bile inler
kalana hıçkırık her tren sesi
sonra ah !
sonra kime yetsin ki şehrin ışıkları
kayıpken gecede
o
nca yalnızın gözleri

hep böyledir
o hiç bitsin istemediğin gün de biter ey ! kalbi güne bakan
üzgünüm beyhude çırpınır nabzında telaş
yırta yırta kör bıçak
batar içinin en kızıl yerine güneş
batar da
yine de öptürmezsin kimselere
çünkü geçmesin hep kalsın
çünkü şanındandır aşkın
saklanır
saklanır
son yarayla
ilk öpüş

____ ^^

 

___________


yemin etsem başım ağrımaz : )


 

10 yorum:

devinim dedi ki...

demek ki;
hüznü yontan ayazla meşguldü şairin yüreği,eylüle takılı kalmış sanılsada;
belki de demleniyordu şair acılarının demliğinde ve buhar oluyordu tüm zerresi ruhunun gökyüzünde...kimbilir belki de şair; seviyordu saklambaçları özlüyordu çocukluğunu,yaralarına dokunulmasın diye ebe olmak istemiyordu...ya da annesinin öğrettiğinin doğruluğuyla sınıyordu hayat onu uzak kalmak lazım daha az acımak için hayattan..
atmak lazım belkide hayatı köhen bir kuytuya...şiir dolu günlere..

şafak dedi ki...


hoşgeldin ve sabah gülümsemesi : )
sonra yazdığın yorumun ayak izlerinden giderek ;
değilim ki ben şair hiç değilim hem de : )
üstelik öyle olsaymışım bile sevmezmişim geliyor bana hep
ve hüznü yontan ayazın meşguliyetine gelince,,bitmek bilmiyor, kendisine pis diyoruz buradan bir ker daha : ) evet bela okumuyoruz sabah sabah : ) onu günün daha ileri zamnlarına sakliyoruz : ) nasılsa lazım olur
eylülde asılı kaldığı sanılsa da,,çok derinleşmeden, aslında doğru bi sanrı olabilirmiş : )
devam ediyoruz : )saklambaçları bir çocuk oyununda severmiş bence
ama çocukluğunu özlemek kısmı çok net, özlemiyor
özlediği şeylerse var elbet ama dedim ya çocukluk değil/ fakat büyümemek diye tanımladığı şey biraz başka bişey ki onu seviyor biliyorum : )/
yaralarına dokunulmasın evettttttt : ) buna çok dikkat ediyor
ebe olmayı zaten sevmiyor : / aslında sanki hepimiz,, hımmmmm hepimiz iddalı oldu sanki
o zaman aslında bi çoğumuz diyelim
bi çoğumuz hayatın içinde ebe gibimiyiz sence de
hep bişeyleri arıyomuşuz gibi hissediyorum ben
bulamayışımızın mutsuzluğu kalıyor sonra birike birike yorgunluğa girmiyorum bile...
hayatı köhne bir kuyuya atmaksa ah ne güzel olurdu yada kendi kendine düşseydi kuyuya
ki bazılarımız o değmesin dokunmasın diye
ve daha fazla canını yakmasın refleksiyle saklanmak zorunda hissetmeseydi o hayat diye ruhumuzu kemirip duran o şeyden
der ve bi sigara yakar bu ben : )
içime yakın geçen bi yorumdu
ses ve soluk için teşekkür
niyeyse hızla neşeli bişiler eklemeli diye geçti içimden okuyunca ilk anda : )
sanki tehlikeli geldi: )
ayarsız ben işte : )

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Hep mi böyledir :(
Hep mi aynı kanatır vefasızlar?
Hep mi aynı sızlatır aşklar..?

şafak dedi ki...

: )
hımmm
üç soru
ama tek cevap
ve üzgünüm
evet hep böyle : )
/ bi kere de iyi bi haber ver be şafak diye söylenen iç ses : )/
ve hoşgeldin
ve güzel bi akşam dileğimle elbet ...

Adsız dedi ki...

Kalir.... Kalsin isteriz goren gozlerini kapatsin duyanlarda onemsemesin.. Yarada huzunde o ilk opuste kendimize kalsin isteriz... Uff tmm en azindan ben oyle isterim :)) sen cemkirmeden kendi kendimi elede veririm :)) guzeldi hep oldugu gibi.. Muhtesemsin iste

şafak dedi ki...

: )
beğeni için teşekkür
muhteşemlik konusuysa
tembellik, üşengeçlik, kolaycılık gibi yazı harici konularda
evet öyleyim diyerek itiraz etmeyip kabullenebileceğim bişi
çünkü, evet öyleyim : )
güzel olsun günü senin ..

Adsız dedi ki...

Sen hep boyle mi yazacaksin.. Hep duygu dolu, insanin icine isleyen ve okurken tekrar tekrar okuma istegini yasatan her cumlesine on anlam katmissin yine..
Uzun zaman oldu yine, ve aklima geldi bir an dedim bakim ve burdasin gitmemissin, sevindim kaldigim yerden devam ettim okudugum guzel yazilarini dinledim muzigini.. Ne diyim helal olsun gittikce derinlesiyor yazilarin:) Birazcik nefes derken baya nefes dolu huzur buldum sayfanda.. Sen kimsin diyece olursan, sey ehm adasin diyim tanirsin oyle beni:) umarim.. guzel bir gecen olsun, hersey gonlunce olsun..

şafak dedi ki...

: )
ahahh kayıp adaşım gelmiş sonunda
nerelerdeydin ve yuhh ne uzun kayboluyosun kızım sen : )
gerçi yorumda vermişsin gazı vermişsin
aslansın kaplansın diyerek ayarı
ama yemez, bi kahve borçlusun : )
bi denk gelelim de iki lafın belini kıralım
bakalım sen de akan hayat nasılmış : )
der ve gülümser : )
yorumumu, bazı kızlar çok güzel diyerek bitiririm : )
yaşasin sarışin hollanda hatunlari : ) / aah son anda aklima geldi sen sarişin değildin ki demi : ))/

Adsız dedi ki...

Uzun oldu gercekten, ve haklisin yuhh demekte:) Ne desen haklisin ama hayat boyle iste, bir yerde durmuyor insan, o dondukce biz de hep bir yerlere gitme telasi icinde oluyoruz.. Ama unutulmayan cok sey var yinede hayatta ozel olanlar, kiymetli olanlar.. bu yazilari yazan o kiymetli adasimi unutmadim tabi:) Hmmm demek ben aklina gelince hollandali sarisin hatunlar geliyor:) Ne yapalim, buna da raziyim.. haha hic degismemissin.. ( Bu arada, bu muzige bayildim, digerleri de guzel ama bu baska dokundu.. sayfaya gelince once burayi aciyorum:) Tabii icelim bir kahve, dertlesiriz yine bir ara..
Dogru, ben sarisin degilim Safak:) Hollandali da degilim zaten, sadece burda yasiyorum, gurbetciyim iste:) Ah ahh.. simdiden yeni yilini da kutlarim.. Hayatta yasamak istedigin ne varsa 2013 de yakala emi..

şafak dedi ki...

: )
evet uzun oldu be adaş
ama ne yapalım olsun varsin
çünkü şahane sebellerin varmiş meğerse senin uğrayamayışının
mesela o kadar mutluymuşsun ki
aklın o kadar başinda değilmiş ki
kafanı toparlayip bi bakınayim demen zormuş : ) ee bu bence de şahane bi sebep, ben de olsam ben de uğramam : )
yada aniden o kadar çok zengin olmuşsun ki
kolay mi onca serveti yönet
bankalara paylaştir yatırımlar yap derken
anca sira gelmiş : ) zenginlikte dert be : )
kısacası iyi ol sen de varsın seyrek uğra
ve çalan müziği madem o kadar çok sevdin mailine atarım sende de olsun : )/paylaşımsever ben : )/
ki aslında öyle yamzaya çok hevesim olmayan bi arada denk gelmişti o müzik
ve beni de o kadar etkilemişti ki
yazıya fon olsun diye değil
bu müziğe fon bişeyler yazmazsam olmaz dedirtmişti bana, evet öyle güzel işte : )/en çok ben beğendim müziği işte : ) seni geçtim : )/
ve takılıyorum deli : ) tabiki sarışın olmadığını biliyorum
zaten kızılın yerini ne tutar demi : )
/ haydaa bak şimdide kızıl olmadığını anımsadım iş işten geçtikten sona : ) uyuz ben . )/
ve kahve içelim bi ara evet
dertleşelim ama hani hiç derdimiz olmasinmış hep keyifli şeyler konuşalım mecburiyetten : )
son olarak 2013 herkese iyi gelsin
ve özlediği herşeyi yaşatsın diyelim
ve yeni yılını ben de sen için güzellikler getirsin umarak, kutlarim : ) hatta en çok ben kutlarim : ) / hep herbi haltin en'i olacak manyaklığındaki ben : )/
görüşürüz güzel olsun günleri senin ...