hadi, yürüyelim ...



hiç anlamıyorum, hiç
bedenim nasıl böyle soğuk ?
aklımın bütün odaları ateşler içinde yanarken …



gölgem …
gölgem sen
kalk hadi
kalk
yürüyelim,
diyebilmek için mi
hep yanımdasın
ben ne vakit
üşüsem …

yoksa
yoksa nöbetleşe taşıyalım diye mi varsın
nöbetleşe taşıyalım
ki kırmasın kollarımı
ağırlığıyla
yalnızlıklarım …

gölgem
ah ! gölgem
bir gün ben yaşlanacağım
yaşlanacağım elbet
ama yaşlandığımı gizleyeceğim senden
fedakarlıksa
olsun,
artık benim sıramdır
gölgem,
ah ! gölgem
şu kirli yeryüzünde benim en temiz lekem
sen hiç değişme
hiç
değişme
bu benim
senden en son ricamdır …

____ ^^








__________________________

bu yılın son şiiri, son eklemesi bu olsun arkadaşlar benim adıma
bu yüzden şimdiden yeni yılını kutlarım buradan herkesin
ki umarım düşleriniz ve hayalleriniz her neyse
ve beklediğiniz
ve dilediğiniz her ne varsa
ve üstelik kaç taneyse, ne kadarsa : )
tümü hızla ve peş peşe
kolaylıkla gerçek olur dilerim bu gelen yılla …
her anı bir gümüş çerçevede saklanası güzellikte günler
gönlünüzden geçtiğinden bile daha mutlu bir yıl
olması dileğimle
/oooehhh,,iyi dilekte abartiya doyamamak : )
bişeyi uzatmakta uzatmak : )
sonra da kendi kendine “bi sus beee bi sussss !” diye söylenmek : )
tümü ve daha ötesi için : )
bknz; ben : )/
neyse kaçtım şimdi,
görüşürüz
görüşelim : )
yani güzel olur bence : ))
/bak ama hala : )
yil olmuş ikibinyüz, hala bi akıllanamadim ben arkadaş ya : )/
/ha bi de az daha unutuyodum,, önemli not, hatta çok önemli nottt;
bakin arkadaşlar hala sağda solda duyuyorum
kulağima geliyo yani
ha yaptı, ha yapmak üzere böyle hazirlaniyo bekliyo gibi duran : ) kişilere rastliyorum
bak yazarken bile tüylerim diken diken oldu yeminlen : )
demeye çaliştığım
“hadi seneye görüşürüzzzz” esprisi varya
evet o uyuz : ) ve hani o senelerdir illa birilerinin dilinden duyup işittiğimiz
o gıcıkk cümleyi,,o saçma komik sanilan ama hiç komik olmayan şeyi
artık unutalim arkadaşlar şunu ya,,gömelim tarihin tozlu sayfalarina
unutalim evet ki çoktan unutmaliydık üstelik
zararın neresinden dönersek kardır diyorum
ve bakın ben peşin peşin şöliim ki, gelip
“bi yil sona görüşürüz ehi ehii ” esprisi yapan her kişiye,,evet her şanslı kişiye : )
ödül olarak çorap veriyoruz, veriyorum yani : )
ben veriyorum evet : )
bildiğin ayağimdaki çorabi çikartip “ahanda alll” diyerek uzatip veriyorum : )
sonuçta dedim ben yapmayin etmeyin diye : ) ha buna rağmen yapmaya yeltenene
harbiden dayarim çorabı yüzüne, yazik olur : )
yapmayalım,,,yaptirmayalım arkadaşlar
yapani da hemen uyaralim derim ben : )
derim, dedim, bitti : )/











Get Your Own Player!

19 yorum:

(M) dedi ki...

ıyk!
şiire değil tabi, anladın sen onu)

ay valla ııyykk!

mutlu yıllar:))

SonbaharYagmuru dedi ki...

:)
Takildim kaldim bu siirine,
Golgemiz bize en yakin olanimizdir
aslinda, en iyi dostumuz.. nereye gidersek bizimle beraber..
Her cumlesi bana beni anlatiyor
gibi, en dokunan yer ise
''Ah golgem.. Su kirli yuzunde benim en temiz lekem!''

Yaa nasil aklina geliyor ki
bu sozler, inan hep merak ettim bunu :)) Kiskaniyorum da evet
acik acik soyluyorum buradan.

Cok cok begendim.
Bu seneyi guzel bir siirle noktalamissin.. Bir hafta daha var
bu arada yine yazma ihtimalin yok mu ki :)
Yine de bekleriz yeni senede ekledigin siirlerle belki icinde
biraz daha umut olur, ne dersin?
:) Simdiden yeni yilda huzur ve mutluluk diliyorum ve evet demeyecegim sana ''seneye gorusuruz'' gibi laflari :))
Bende oldum olasi hiiic sevmem
o tur esprileri :))
Ya saka bir yana, bir yil oyle cabuk geciyor ki, artik kutlamaya
bile gerek kalmiyor bence.
Aksine uzuluyorum, yaslaniyorum :))
Off yaa yine ne cabuk gecti bu sene demi!
Cok guzel bir gunun olsun senin, kendine ve golgene iyi bak derim..
:)

şafak dedi ki...

M ;
: )
ama dikkat et
sahiden bak bi hafta filan var
illa bi yerde işiticen
direk yada biri bir diğerine şu şapşal cümleyi söylerken : )
ben çocuktum vardi bu
yüz elli yaşina geldim hala
"hadi seneye görüşürrrzz ehh he hehh" : )
neyse ben gereken uyarimi yaptım
sonrasını yapan düşünsün : )

şafak dedi ki...

sonbahar yağmuru ;
: )
bikere baştan
hayir bu bu yılın son şiiri
başka eklemem : ) diim kurnazcim : )
sonra zamanın geçiş hızı
bilirsin ya sen de,
tamamen ruhh halimizle bire bir ilintili
misal sen, mutlusun ya hani bu yil
hani hayat çok seviyorum seni : )
bayiliyorum
sen ne şahane bişisin diyosun ya : ))
sana tabiki hızlı geçer şanslı kişi /kıskanmadim,,kıskanmadim . ) hiç kıskanmadim ki : )/
neyse işte ama hani her günü ayrı bi zorluk
yada her günü bir sonraki kadar kurşuni veya bıkkınlık içinde geçen
bir başka kişi içinde
o günler yıl uzunluğundaymışçasına uzun hissedilir
yaşlanma olayina gelince
senin endişelenmen için
50 yılın var bence : )
/60 ta derim ama bilirsin abartidan nefret ediyorum : )/
bu yüzden kendine dertlenecek başka bişi bul bence : )
neyse şiiri beğenmene sevindim : )
zaten sen nasil bi mutluysan artik : )
artik nasil bi keyifliysen : )
herşeye mutlu gözler bakışlarla bakınca
sevecek bi yan buluyosun haliyle : )
hep böyle sürsün sana hayat dilerim
ve mutluluk bu gelen yılla artarak ve çoğalarak büyüsün
ki her yıl sana "aa ne çabuk geçti" dedirtsin : )
hatta, mutluluktan delir demiyorum ama : )
hani böyle delirmenin kıyısında gezin dur : )) mutluluktan ama : )
iyi yılllar mana adaşim
iyi yıllar şimdiden sana ve gölgene ...

seneye gorusuruzzzzzzzzzz =)) dedi ki...

iyiki iki gun ugramadim yani
hemen sen bunu firsat bil doktur =))
bu bana yapilmazdi ama neyse affettim .) bir zaman diliminde duymustum ben bu golgemi ve geriside super olmus begendim yani =)) hadi gene iyisin
ve evettttttttt
yil bitiyo
kacinci bitisi ve hep ayni haliyle geri donusu dimi"en azindan kendi adima" o yuzdende bu kez cok heveslenmiyecem bu yilla ilgili
biraz tirip atayim yavastan alayimki kendini birsey zannetmesin diyorum .)belki o zaman sasarda bir guzellik yapar banada =))
ve butun o yaz yaz uzat uzat bitmez dileklerin seninde olsun hemde en guzelleri en bitmezleri en en en leri iste =))

ve .................. =))

burasi senin sen doldur noktalari ve ne yazarsan olmasi dilegiyle yeni yilda ve bircok yil daha =))

Sıla dedi ki...

çok hoş çok güzel..
tek başına bile anlamlıyken bu sihirli kelimeleri yan yana getirince daha bir güzel oluyo.. daha anlamlı .. yüreğne sağlık..

şafak dedi ki...

: )
şiiri beğenmene sevindim
ve evet yıl bitiyo ve haklısın
benim ömrümde de
yani yaşanmış kısmında : )
bitişleri ve başlayışları arasında
öyle aman aman bi fark olmadı hiç
şu yeni yıl ritüelerinin
pek bi yenilik yaşatmadı kısaca
hiç biri adı kadar "yeni yıl" olmadı : )
o yüzden sallamıyorum gelmiş gitmiş
bana ne
bana mı geldi gıcık : )
neyse gelelim şu noktali yeri doldurma olayina : )
.................. =))
ya aslinda saniye düşünmedim desem yeridir : )
ve isteyen ruhsuz materyalist
isteyen pis kalpsiz desin
ilki sevdiklerime uzun ömür
ikincisi bana saymakla bitmeyecek nakit : ))
budur o boş yere koyduğum dilek
/bu arada : )
saymakla bitiremiyceğim bişeyi tüketemiyceğim
şeysinden yola çiktim ama olayin acemisiyim ben : )
daha garanti bi dileyiş varsa
o şekilde revize edebilirim : )
sonra bi sakatlik olmasin, dilek yabanaya gitmesin : )
dikkat edersen yok anjelina joliyle mevlide gidip şerbet içelim : )
yok jesika albayla ev arkadaşi olalim türünden dileklerim yok : )
saçma zaten niye mevlide gidelim de şerbet içelim demi şerbet ne ya hem : ))
kısaca ölçü birimi olarak manyak para diye niteleyebileceğimiz bi para : ) ben için fena olmaz : )
ötesini ben hallederim : )
neyse dileğimizi şey ettik
bakalım kısmet
avucumu temiz tututorum sonuçta ben
her yıl yalamak durumunda kaliyoruz malum : )
güzel olsun sen içinde herşey
ve gönlünce daima ...

şafak dedi ki...

: )
teşekkür ederim sıla : )
sihir yok kelimelerde aslinda
ama inatlaşmiycam senle
seni mi kırayim şimdi : )
sen var diyosan varmiş sayariz : )
güzelllik bakanın gözündedir
der, kaçarım
güzel olsun gelen yıl sana da şimdiden ...

Sıla dedi ki...

:) pekala kişiye göre değişiyo o zaman öyle diyelim :)
teşekkür ederm.. seninde yeni yılın güzel olsun .. :)

Sevgi Gibi dedi ki...

"anam noluyo" türevinde şeyler dedirten durum ve eylemler yaşadığın güzel bir yıl olsun canımcım :))
cümle devrik oldu farkındayım ancak bu içten olduğu gerçeğini değiştirmez, öperim gül yanaklardan yeni yıl şerefine :))

şafak dedi ki...

sıla'ya;
gecikme için özür
ve iyi yıllar küçük kız : )
güzel olsun bütün anlarıyla her günün ...

şafak dedi ki...

sevgi gibi;
gecikme için özür
ve sen için de
muhteşemliğiyle
"hımmm,var bu işte bi iş bu kadar güzel olamaz dedirtici" muhteşemlikte
şaphane bi yil diler
ve niye sadece yanaklarimdan
oysa gül olan sadece yanaklarim değil ki benim, ohooo say say bitmez : ) diye
sitem bile etmeden
olanca içtenliğimle "öp tabi" der : )
aman yani olanca içtenliğimle sarılır öperim ben de ayni içtenlikle : )
/ usluyum ben çok usluyum hep usluydum ki : )/

Sevgi Gibi dedi ki...

şu rtük ne zaman çalacak kapını merak etmiyor değilim :D
usluymuşş :)) memnun oldum ben de einstein :)))

şafak dedi ki...

: )
ya usluyummm tabi ki de ben çok : )
ayrica inanirim hemen : )
ki bu kadar da saf
bu kadar da masum bi güven duygusu sahibiyim : )
yani
memnun oldum ayniştayn : )
/ öyle usluyum ki şirinleri bile görebiliyorum evet : )/

Adsız dedi ki...

NA-AŞNA...
bu isim nasıl...:)

şafak dedi ki...

: )
anlamını seviyorsan
ve o anlamın içinde kendini rahat hissediyorsan
niye olmasın : )

Na-Aşna dedi ki...

Na-Aşna...
aşina olmayan...
yabancı...
tanıdık olmayan anlamlarıyla çevrili...

sayfanızdaki kimliğimi oldukça güzel ifade eder gibi geldi...

şafak dedi ki...

: )
sanırım bu ara
yada bi ara : ) için hırpalanmış senin hayli
ve sığınır gibi biraz birazda saklanır gibi
çekilmişsin kendi köşene
hani istemiyosun kalabalıkta biri çarpsın
biri değsin
acıyan yerlerin zaten yatışmıyoken
yeniden bu darbelerle sızlasın : )
yani nereden çıkartıyoruz bunu : )
tabiki de seçtiğin isimden : )
yabancı, tanıdık olmayan / haliyle mesafeli olunan kişi : )/
ve sık sık altını çizdiğin karanlık köşede alkışlayan sen
benzetmelerinde
yukarda yazdığıma yakın bi iç hali çıkıyo ki
yaniliyo olma ihtimalimde var : )
ama denemek bedava : )/saniyede psikolojik tahlil yapilır : )/
ve ismi sevdiysen yani içinde huzurluysan anlamın
tabiki de o olsun : ) sonuçta seçim senin : )

Na aşNa dedi ki...

tam isabet bir teşhis...

sevdim ismimi hem de çok sevdim...