kabuk !






sesimi, sözümü, gülüşümü
günlere saçmadığım zamanlarda

izimi, nefesimi, yüzümü
aynalara sürmediğim anlarda

ilkbaharında, zemherisine rehin
zemherisinde, çıplak dallarına serçe
serçede bir kırık kanatlık takata muhtaç
kaldığım şu üvey hayat elinde
üşüdüğüm,
titrediğim,
ve bin lanet ! ölmediğim
uzun yıllar boyunca
seninle paylaştım kalbimi
s e n i n l e
p a y l a ş t ı m
ve sakladım seni sımsıkı !
sımsıkı
kendimin dilsiz aynılığında …
ve etimden, acımdan, ağrımdan !
ve gururumdan, canımdan, ruhumdan !
söyle var mı daha ötesi ? öz be öz, kanımdan !
kanımdan, besledim seni
besledim, koynumda
ölürken umutlarım açlıktan …

kabuk !

seni derin bir bıçak yarasından
ve sabrımın kanlı mayasından
tırnak
tırnak,
yaptım

sakın !

sakın,

düşme !

____ ^^

















Get Your Own Player!

12 yorum:

aslıı dedi ki...

se nin le pay laş tım ...

sa kın düş mee. . .

. . .

şafak dedi ki...

: )
seninde mi düşmesini istemediğin kabuğun var : )

ayça dedi ki...

Kabugu düşmesin istediğim hiç olmadı benim.Ya düşsün ki bilemesin beni daha fazla masat gibi dedim ya da kabuğunu sevecek kadar sevmedim bilmiyorum :) ama tüm kabuklarım düşsün ki kurumuş yüreğime takılıp tekrar tekrar kanamasın.

şafak dedi ki...

: )
ahh yaa : ) varya tam
gözlere buğu yapicam diye çaktirmadan kasıp
uzaklara artist artist bakmalar : )
ve sigaradan derin derin nefesler çekip savurarak dumanını : )
peşinden sese klasik şaiirane bir duygusallık şeysi vererek;
"ahh küçüğüm,,küçüğüm,, ileride,,çoookk ileride anliycaksın
oturmuşken sende yaşanmışlıklarının gölgesinde"
denecek : )
çok şey yaşamış aşmışım ben
derinim, yükseğim,bambaşkayım
/kısaca; narin örerim ağlarımı ruhun duymaz : )/
sen az sokul bakiim şöle yamacıma : ))
tripleri yapilacak yorummuş
zor tuttum kendimi : ))
neyse,,madem tuttum : )
yorumda söylediklerinin bencesi şudur;
eğer yara ve kabuk
hayat ve sen değil de
ikinci bir kişi ve sen
sebepliyse
yara,,o ikincinin
kabuk, senindir,,,bence ...
yani yarada o ikincinin hüneri : )
kabuktaysa senin öğrenmişliğin
ve sabrın,
ve insana dair
ve ilişkiler üzerine
ilave ağrılı bilgilerin vardır
ve onları tasniflerken için ağır ağır
kabukta öyle ağır ağır katılaşmıştır
dedim ya bencesi budur
kabukta en çok sen varsındır
bir de yukarıda o saydıklarım
ama bir başkası değil...
senin "sen tarafıdır" kabuk : )
böyleyken böyle der : )
ve bir sonraki dersimizde de
kağıtlarımız katlamak suretiyle
rüzgar gülü yapicaz arkadaşlar
herkes kağıdını makasını hazır etsin : )diyerek kaçar bu ben
hafta güzel olsun ...

ayça dedi ki...

tamam sayfa senin diye ensin dedik romantik prens dedik daha olmadı burcuyum burcu burcu kokarım numaralarına yattık ama sende bi dur yani.bi had bil.Bu havalar nereye kadar? yok derinmiş de yok yüksekmiş de :))
Zaten bahar da geldi.

Şaka bi yana bakış açısı tabii :)

şafak dedi ki...

: )
senin de elin belinde
çemkirmeye hazır bekliyomuşsun he : )
neyse burcucum : )
sayfa, bi yanıyla benim
bi yanıyla herkesin
/duruma göre,paylaşım sever ben : )/
diğer konudaysa yani kabuk mevzunda ve herşeyde
haklısın tabiki
öncelik kişisel bakış açısı ...
güzel olsun gün : )

bilge dedi ki...

güzel bir paylaşımdı teşekkürler...

şafak dedi ki...

: )
hoşgeldin ...

penelope dedi ki...

ilk kez bi şiirinde ağladım....ki diğerleri en çok burnumun direğini sızlatırdı.ve burnumun direği nadir sızlarken hem de..ama ağlattı..romantik mi oluyorum ben allaım..
bu kadar güzel anlatılır..

şafak dedi ki...

: )
ee herşeyin bi ilki vardır : )
ayrica bir kızdırma repliği olarak
bundan sona ara ara
"ne haber kız duygusal" : ) diyebilirim ..
son olarak da
teşekkür ederim zarif yorum için
ama tabiki de güzel
tabiki de şahane anlatırım : ))
her türlü mükemmellik yapimda var benim : ))
güzel olsun geceee : )

Adsız dedi ki...

ukalaaaaaa...
cahit berkay a alkış tutmadan çıkmışım da.....




@penelope

şafak dedi ki...

: )
ya belli belirsiz
böyle hani çok az bak parmağımla gösteriyorum
/parmakla gösterilen biraz hareketi : )/
işte şu kadarcık bi ukala olabilirim
o da belki
ki onunda lafı edilesi bile değil : )
neyse ve cahit berkay
sahiden üstat
sahiden canım ülkemde
artık hayli az kalan gerçek müzisyenlerden
severiz kendisini
son olarak da
gecesi güzel olsun senin, duygusalllll : )