duacıyım ...



penceremde
yağmur
tık
tık
tık
belki birazdan kapı da çalar …
belki …
belki …
belki
de
çalmaz artık
.
.
.
çalmasın
zaten çalsa da,
gelen ne sen,
ne de ben olmayacağız
değil mi …
öldük biz, öldük
hiçbir şey kurtaramadığımız bir fırtınada
sonra da ayrı ayrı gömüldük
törensiz,
merasimsiz,
çiçeksiz
hayatın, yedi kat dibine …

*
penceremde
yağmur
pıt
pıt
pıt
gövdem yarım bir perde sanki
solgun bir kumaştan, uyduruk
acaba ne kadar zamandır bu pencere kıyısındayım
böyle rüzgarsız,
böyle kıpırtısız
sahi eskiden daha mı kısa sürerdi günün akşamlara devranı,
bilmem anımsar mısınız …
kimin için üzülmüş bilmem ama
gökten hala ölü hayaller yağıyor,
her bulut, bir hıçkırık
her hıçkırık, sevgilim
önümdeyse hiçliğe uzanan sokak, ıpıslak
geride yazdıklarım masada, susuyor
ilk cümlesi “toparla beni”
son cümlesi yırtılmış, öylece içimde duruyor
bardakta çay beklemekten soğumuş
radyo yorgun çalmaktan adeta sayıklıyor
yüzümde yabancı zifir soğuklar esmiş
saçlarım dağınıkmış
olsun,
kim görecek
penceremde yağmur
seyrinde ben
ve içimde usul usul demlenen, zamanın şarkısı ;
“sen unuttukça, hatırlatacağım inan,
hiç bıkmadan,
her şeyi … ”

*
penceremde yağmur
tık
tık
tık
belki birazdan kapı da çalar …
belki …
belki …
belki
de
hiç çalmaz
artık
.
.
.
olsun,
zaten kim bulacak
mavisi koyu bir şiirde saklanmış bir yüreğin tahta kapısını
ve kim, nasıl çekip kurulayacak
yağmur altında unutulmuş bir güvercinin mumdan bakışlarını
zaten artık aslında
içinden kimsesizlikler çıkan bir ağaç kovuğudur yalnızca
hatırlayan aşkı,
üstelik razıyım ben
razıyım
ve bütün kalbimle duacıyım
duacıyım, saçaklarıma
içime akıttıkları için
gözyaşlarımı …

penceremde yağmur
pıt
pıt
pıt
.
.
.
____ ^^








___________

: )

hani türk filmlerinde yada dizilerinde
ve genelde esas oğlan salağı / ki uyuzum alayina : )/
işte bu denyo esas oğlanin hani kararsızlıkla
öyle ne yapacağinı bilememezlik anlarinda : )
hani ayrılıkla, hatunla durumlarının
güvensizlikle yada bir seçim aniyla, bir yere bağlanma aşamalarinda
örneğin dizinin esas kızi, gidiyodur,,gidecektir,,eli kulağindadır : )
gitmek üzeredir falan böyle bi hallenmiştir bi sebepten : )
esas oğlanımizda bu sirada
hani sağda solda salak sepelek dolaniyodur sokaklarda : )
misal, hesapta hatunla buluştuklari gezdikleri yerleri filan dolaniyodur
ne bileyim hep gittiği bi kuytu biyer vardir oraya gidiyodur
yönetmenin keyfine kalmiş bakmişsın yağmur filan yağiyodur
ve bu mal arkadaşta öyle caddelerde : )
artis artist dalgin bakişlarla dolanip
ne bileyim hani öyle yola vurmuş mecnun gibi seyirtirken : )
kamera da allahin emri gibi şak diye filmin esas kızina dönüyodur : )
ki ahh ahh kiyamam : ) kızımizda ayni anda ayni hatiraları
geri dönüşler eşliğinde yeniden gözünde canlandıriyo
hatta bizim de gözümüze soka soka yaşatiyodur ya : )
işte tam bu ve buna yakın sahnelerin birinde dikkat edin
kesin bu esas oğlan uyuzunun yolu illa bi deniz kıyisina düşer genelde
ve bak sen şu allahin işine işte kiiii
orada sahilde de derme çatma bi barinak olmasin mı bahtina : )
sadece bu kadar mı ?
değil tabiî ki : ) o barinakta bi de o şapşal esas oğlanin
her derdini
her bi apişıp kalmişliğını
“aman gelse de dinlesem” diye sanki içten içe can atan
ve ne bileyim zaman zaman
önünde bi tenekenin içinde yaktiğı ateşi kariştırarak
yada öğleden önceyse çay,, ilkindi sonrasi yada akşam filansa da
rakıydı,,şaraptı takilan : )
mutmelen balikçı yada münzevi bi görmüş geçirmiş
ve her bi halti bilmekle kalmamiş olaylari özümsemiş
bi felsefeci amca vardir ya
hani hayati çözmüş,,adeta bi geçmiş zaman yaşam koçu tadında
bi filoz ihtiyar amca, olur ya türk dizilerinde ara ara
ki bu amcam da hep er yada geç şu mihvalde iki kelam edip
o şapşal esas oğlanın gözünü açar ya
şakkk diye jetonunu düşer ya o dakka bu mal arkadaşin
“hadi evlat,,git ona ve onu sevdiğini haykir,,haykirrrrrr
ve birakma onu,,hiççç,,hiçççççç,,hiçççççççç
koş evlat koş,,hadi çok geç olmadan” : ) der ya davudi sesiyle
o babacan balikçı amca
ve bu iki cümleyi duyan elaman da
sanki sirf bu cümleleri bekliyomuş gibi
birden kararinı verip koşarya sevdiceğine : )
işte bu amca,,bu halk felsefecisi ve bu kalabaliklardan kaçip
kendince bu şekilde inzivaya çekilmiş balikçı amca
bu güzide kurum : ) bu eşsiz insan,, bu yorgun yürek : )
dizilerden çıksa da,,gerçek hayatta da olsa
ne olurdu ? nasil olurdu ? acep diye hiç düşündünüz mü ?
düşünmeyin de zaten : )
ben üşenmedim, sizin için de düşündüm : )
ahanda muhtemelen günümüz şartlarina uygun bi kaç örnek ;

- koş evlat haydi koş, birakma gitmesine izin verme
seviyorsunuz siz ve yara olur bu gidiş aşka,,koş hadi durma evlat durma
- amcacim iyi diyosun hoş diyosun da
koşarak git et şimdi, diyorum ki onun yerine telefon var misal
açsam söylesem,,zaten 30 kontöre 1000 sms paketide var çok şükür
yazim iki mesaj ayni şey misler gibi
şimdi koş et ne alemi var be dayi bu devirde
- varya evlattt,,tam dayaklikmişsın sen harbiden
- konu felsefeden taşiyor mu bana mı öle geldi bi an
- hadi canim, bak sandalın küreğine yakınim yakmıim canını
: )
- hadi evlat birakma bitmeye,,,aşk kolay bulunan bişey değil
git ve haykir aşkinı, koş ve saril bir ömür
- ohoo babacim sende bi bağlamişın olayi ezberden koş sarril
uç haykir, bu ne ya bi dinlemiyon ki
benim sorunum o değil,, yani canim abicim,,
ben diyorum ki bi akil ver bi yol bi yöntem bi usül
şu feysbuktan iki hatun nasil kaldirılır, ortamlara nasil akılır
bi tiyo,, bi işaret bi bişi ?
- ha sen aşkın kederinden, sevdanın ateşinden değil de
bunlardan yana benden akil istiyosun ?
- tabi abicim, bana işaret fişeği ol,
ben kopar giderim zaten ondan sonra alemlere,,benim olayim bu ..
- hımm,,kızılcık var bildiğin budaklı meşe var hangisi ?
- ne manada kızılcik,, hangi anlamda budakli meşe ?
kavrayamadim ben birden ??
yani böyle ikonlar var da pokeleyim mi, hatunu feyste dürteyim mi ?
bunu mu demek istiyon bu mu işin püf noktasi ??tam şey edemedim ben ?
- yok bunlar bildiğin sopa ve kaçtin kaçtın
yoksa dürtülme olayina açiklık getirecem fiziksel olarak bizzat ve şu an !
- ama amcacim nerede kaldi felsefe,,nerede kaldi bilgelik
- bak hala konuşuyo ibiş,,gel lan sen !
: )
- ya işte amca böyleyken böyle
kiz bana o zaman sen beni sevmiyosun deyip gitti…
söyle,,söyle şimdi ne yapiiim ben ha ?
- bak evlat sen şimdi bir martisın çığlık çığlığa
bak, bak tipkı şu canim denizin üzerindekiler gibi
ve kanatlanmişsın bir kere, açilmişsın sevdanın göğüne
anla ki eşini bulmadan konmuycaksın yere
o zaman burada ne oyalaniyosun, niye ha, git hadi ve ona söyle
ve al eşini ve konun bi yuva yapin kendinize …
- hımm,,şimdi amcacim örnek iyi güsel hoşta
bu martilar tek eşli canlilar değil benim bildiğim,
ee otomatikman ben şimdi bunlar gibi martiysam
o zaman niye doğama aykirı hareket edeyim ki yani
her gün bi martinın peşine düşerim ohh missler gibi
- bunu vardın buna çıkarılmadın olayi yani
- ee evet marti dedin,,ee olay bu kafa yatti bak birden aydinlandım
- var ya,,siçtın gül gibi benzetmenin içine
ama neyse senin zihniyetini anladim ben,,öküzlerin en işgüzarısın
- hayda ama ayip olmuyo mu amca yaa
- git lan burdan ! bütün içsel dengemi
bütün aşmış ruhumu sıfırladın iki dakikada …
: )
- bak evlat sen şimdi eşini arayan bir mandasın ve düşmüşsün yol
- hopp hopp hopp !! ayip olmuyo mu bey amca ya şu benzetme
- ha doğru valla dalginlık işte be evlat,
bak oğul sen şimdi eşini arayan bir sazansin, yer yer bir lüfersin
- ohooo bunadın bence artık sen
: )
- bak evlat sen şimdi bi sülünsün,,bi kekliksin, bıldırcinsın
- birakk alah aşkina,,birak amcacim ya,
verceğin akli da, aşiliycağın felsefeyi de istemiyorum bu ne yaaa !
dakikada bitirdin karizmayi, duruşu ne varsa…
sülünmüş bildircınmış… bırak ya.
: )
- bende sevdim zamaninda be evlat,,ama bilemedim..bilemedim…
ama sen bil ve evlat,,koş,,koşşş ve kapilarında yat gerekirse günlerce
penceresinin altinda bekle, ve güven bana
seviyorsa evlat seviyorsaaaaa göreceksin içi razı gelmiyecektir
ve o gün evlat o gün ona söz ver ve bir daha asla onu birakma
- amcacim bunlarda hoş şeyler, sevimli şeyler tamam da
diyorum ki senin bu deniz kıyısi çardak
şu manzara vary a nefismiş nefis,,on numara mekan
biz buraya çift daire apartmanı diksek var ya
elimizi öpene satariz iki gün sürmez,,ne diyon ha bu fikre ??
- ne pis bi adammişsın lan sen ! bi avuçluk yerime göz dikmiş adiye bak !
- abicim, bilge adamsin,,akillısin zekisin, para diyorum,,çuvalla diyorum
girişimcilik devrindeyiz,,bütün köşeleri dönme çağindayız
nereye kadar böle iki bardak çay,,bi şişe şarap ya
- git lan burdan..gittt ve bi da gelme
yaziklar olsun içirdiğim çaylar,,şaraplar pis dünyani al da git!

: )
- demek öyle oldu ha evlat
- öyle be dayi,,ve böyle oldu tastamam herbişey
- ee seviyosun da ,,unutamiyosun da …
- yok be dayi ne mümkün,,dünya güzeliydi o
bi içim suydu,,var ya ondaki kaş,,ondaki dudak,,ondaki tat
endam salıniş eşi benzeri yoktu,,bal ne ki şeker ne ki ahhh ahhh
- hadi ya,,neydi telefonu versene sen şunu bi bana
- nee ? haa * anlamadim ??! len yoksa sen benim sevgilime mi yaziliyon
yaziklar olsun lan yaşindan başindan,,
bizde akil verecek bi yol çizecek sanıyoruz
- evladım sen beni yanliş anladin
- ya git nesini yanliş anliycam yalandın lan resmen
- salakcığım sen de öle anlatirsan sevgilini
yok bal ne ki şeker ne ki
yok işvesi endamı tadı,,az ağzını topla be
- ya yürü git be bilge dedik felsefe dedik,,
beni pozitif bilime düşman ettiniz şu dakkadan itibaren …
: )
- ee dayi ne diyosun durum bu
ne yapayim,,koşayim,,yetişeyim de gitme seviyorum diyeyim mi
ne yapayim yani nee işte neeeeeeee ?
- sen önce şu cebine attığin çaybardağinı usulca bi çıkar
sonada şu sopanin menzilinden çikma,,orada kalda kafanı yarayim
len allahın belasi kaç gündür geliyosun gidiyosun
insanlik yapip içtiğimiz çaydan,,şaraptan uzatiyoruz bi bardak
hayda bakiyorum ertesi gün bir bardak daha eksik
ne pis bi adammişsın lan sen ! bardağı çalmaya bie tenezzül eden
- aa hay allah nasil girmiş ki bu cebime,,
ya bak şimdi babacim olay şöyle ki
yada neyse en güzeli kaçayim ben demi
- bencede hem de hizla kaçsan hayrina olur geliyo değnek
- evet bak bu bilgece oldu,,evet evet kaçayim aydinladım birden
: )
- işte böyle be dayi…ee ne yapayim şimdi ben ha,,
söyle nasil anlatayim ona aşkimı ?
- ahh evlatttt ahhh,,bak şu denize,,görüyor musun
işte o denizle iyi geçinirsen,,deniz sana bakar
baliğının bereketine şaşar ezberletilmiş sezgiselliğin
darmadağın olur, her dalga bir ömür,
gider gider gelirisin köpük köpük
açarsın mavisine içini,,dehlizlerine çekersin tuzunu
böyle ilmek ilmek ruhunu yosunlarına dolarsın,
dolarsın daaa dalgasinda içsel bir dinginlikle
uyanırsın usunda deniz yıldizlarinın şarkısı
uyursun, gölgen şimdi derin deniz dibinin
yarlarinda, koyaklarında
vurgununda temellersen varoluşunun yalnizlığını
- ohoo babacim bi susss,,bi durrr,, kaptirdın gidiyon ya
gözünü seveyim,,ali topu tut,,koş sevgiliye saril saril saril
basitliğinde cümleler rica edeyim bu ne ya, yok sevgisel, yok varoluş
- len iki dakika bi havaya sokmadin insanı varya
iki bilge kelam ettirmedin ağiz tadiyla ya
- iyi de bi halt anlamiyom ki o zaman
- eee iyi iç çayini ziftlen de,,ne halt edeceksen et sona
- ee nerede kaldi halk felsefesi nerede kaldi bilge insan şeysi
- len bi git,,sabahtır bik bik bik bi susmadin
2 dakika sazı elimize alalım dedik hemen su yaptın…
: )
- işte böyle be balikçı dayi,,
şimdi ne desem nasil anlatsam sevdamı ona bilemedim..
- bana kalirsa evlattt…
- eee ?
- bana kalirsaaa …
- ee be dayi ???
- bana kalirsaaa
- eeeeeeeee !!
- salla beee,,salla boşverrr,,amannnnn düşündüğün şeye bak
- ohaaa ama bu ne biçim öğüt len !
: )
- işte böyle be amca,,ayrildık,,
şimdi her günüm keder her gündüzüm gece ne yapalim ?
- evlat,,eğer gitmek istiyosa birak gitsin,,
dönerse zaten senindir, dönmezse de zaten hiç sevmemiştir
- bu yani,,sms tadinda,, msn iletileri kivamında bi öğüt…bu mudur ?
- ha sen beğenemedin ?
paşamiza kelam beğendiremedik yani !!
doğru ya her gün bi yerimden yeni söz uydurucam size ben
her gün sıfır cümle yetiştiricem
bu tabi,,başka nee ? hadi naşşş şimdi uyuycam ben
feysime de uyuyorum durum iletisi girdim
yalanci çikmayım ahaliye
çok hassasım bu feysbuk konusunda
girersen de sende bi ara hayranim ol butonuna tikla total artsın
- pesss,,bitmiş…bitmiş valla bitmiş bu müessese
felesefeymiş,,bilgelikmiş,,yazik vala yazik…
: )
- dayi benim sorunum da
- şşşttt ! dayin değilim ben senin !
- ee ama bilge insan akil hocası şeysi ??
- lüfer var bak kasada kilosu 40, çipura 45
alcaksan al almiycaksan kapama tazgahın önünü
- günlerce ağlasam az gelir bu ne ama yaaa …
: )
- ee evlat,,kız meselesi değil mi ?
- ya yok,,haci şimdi pc yi ben formatladim da
bu c yi diyorum az daha ufaltsamda d sürücüsüne bi yedekleme yapsam
sıfır formata dalmadan bunu nasil yaparim ha ne diyosun ??
- bu ne lenn ? bu yani pc…nerede aşk çikmazı ? nerede sevda sarmalı ?
- babacim sen branş olarak tek aşka sevdaya mı fikslendin anlamadim ki ben
bilge adamsın diye geldik açtik sorunumuzu, beğendiremiyoruz
c yi diyorum kaç yapayım ? ne edeyim ?
- bariz forum muamelesi görüyorum şu an, devrimiz geçmiş
sen de git kendini çok öldürtmeden evlat,,koşş koşşş koşş uzaklara lütfen..
: )
bu kadar yeter : ) sıkıldim yaz yaz nereye kadar : )
kaçar bu ben : )
güzel olsun günleri sizin, görüşürüz : ) ki görüşelim : )





Get Your Own Player!

16 yorum:

çaylak kalem dedi ki...

Allah iyiliğini versin yaa gecenin bu saatinde amma güldürdün:) bizi hiç yormamışsın ne kadar düşünülecek şey varsa dsüşünmüşsün hakikaten, birde yorulmasan daha neler yazacaksın Allah bilir :))))

şafak dedi ki...

: )
bi kazak örersin artik : )
/yüzsüz ben : )/
ama kazağin üzerinde
yağmur yağarken
denizde balıkçı tekneleri
ve dalgalarin çırpinişi
ki o sirada kıyida da : )
hem yağmur hemde rüzgarla
savrulan ağaçların kış esareti
ve boş banklarin etrafinda uçuşan yapraklar bi de üşüyen şehir manzarasi deseni olsun: ))
bu örneği çikarman sorun değil demi : ))
inaniyorum ben sana
ve biliyorum çabucak çikartabilirsin bu örneği evet : ))
güzel olsun günü senin : )

çingene dedi ki...

evet ya. öööle uzaklara bakarak nasıl da ağıııır ve olgun konuşurlar. esas oğlan (veya bazen esas kız denk gelir)bi anda aydınlanır ve koşarak gider. yani koşa koşa nereye kadarsa artık. onu da hiç anlamam.
bi de amerikan filmlerindeki herbişeyi görmüş, hayatı çözmüş ve aşmış evsiz bilgelere hastayım.
gülümsettin beni:)))

şafak dedi ki...

yaparım : )
ve hiç tanimadiğınız biri sizi aniden
gülümsetirse . )
ve "şafağım ben" derse : )
yetmeyip kimliğinide çikartip "ya valla baksana şafağim işteahanda bak tc nom, altta doğum tarihim"
diye çabalayip şey ederse
bi inanin artik ya : )
şafak işte o : )
yani aniden gülümseten : ))
neyse,,açikçasi bu güne dek
göremedim ben bu civarda
öyle bilge balıkçi
halk felsefecsi,,ve salmiş hayatın yakasinı görünümlü
aşmış ton ton amca figürü
bi gün değil iki gün değil onca yil göremediğime göre
yok sanirsam : )
otomatikman diziler ve senaristleri
bi yerinden sallamanın doruklarinda dolaşiyolar diyebilirim : )
/şafak egeden bidiridi : )tadinda oldu sanki yorum : ))/
neyse oldu bikere : )) gün de güzel olsun : )

halimcegünce dedi ki...

Bu hayatın anlamını çözmüş bilge insanlar, neden hep gariban olurlar,yani senaristler bilinç altımıza neden habire böyle mesajlar gönderirler ki, bu da bir merak konusu bence.

şafak dedi ki...

ya işte hesapta
bu amcanın pozisyonu,
ferrarisini satan bilge
sistemin dışina çikmış huzura ermiş kişi
şeysi : )
peki gerçek hayatta niye pek yoktur görmeyiz biz bu kişileri
çünkü gerçek hayatta bunun karşilığı yoktur arkadaşlar
öyle git denize 2 kilo balık çek yalnizca
fazlasi bana yaramaz de
sona onun bi kilosunu sat
bi kilosunu da kendine ayır pişir ye onunla doy tüm gün sana yeter
sattığın bi kilo parasiyla da
şarabı çayı
ekmeği yağı bilmem neyi al
yeterde artar bile o para
ve işte miss böyle kafana göre yaşa
alt mesajlı ve
senaristlerin seyirciyle bir nevi kafa yapmasi
daha da kötüsü seyirciyi saf yerine koyması, durumudur ...
sanki sistem dışında bi kilo balık parasıyla kalınamadığını bilmiyo adiler
o denizin kıyısına
sahile çektiğin sandala bile bu sistem para istiyo
gelmişler seyirciye
kanaatkar olun sembolü kişi sunuyolar : )
kurnaza bak,,sen bütün diziyi yalılarda
son model araçlarda ve oradan oraya şahane ortam
ve şıklıkta sun
ama arasina
2 dakikalık bilge balikçı amca şeysiyle
"bakmayin siz yaliya holdinge son model bilmem neye
bu şahaser sofralara,,en güzeli bu balikçı amca"
demeye çalişmaları,,tamamen
samimiyetsiz...

ayça dedi ki...

hımmm! filmlerdeki kadar olmasada yine rıhtıma yakın 3 masalık yerde tarotcular var :))
günümüz şartlarında idare etmek lazım, en azından yetinmeyi bilmek.
öööle felsefeymiş, görmüş geçirmişmiş ayaklarına da lüzum yok 10 kart çek yeter. :)))
ha bu arada favori bilgem şimdilerde ezel dizisindeki "dayı" tuncay kurtiz.
dayım benim beaa:))

şafak dedi ki...

: )
al işte
kendi öz dayisından daha çok dizideki
bilge dayiyı sahiplenen biri daha : ))

- sinan hadi kalk bu bayram ilkin dayiya el öpmeye gidicez
- hayatim bi delirme ya sabahin beşinde
hem senin dayin yok ki
- sinan bariz bi şekilde boşanma sebebi kıyılarinda geziniyosun
akillı ol derim
ne demek dayim yok
ezeldeki dayi kim ha ?
sorarim sana o bilge
o babacn insan kim ha ? dayim benim be dayi olmasa niye dayi densin 38 bölümdür adama
üçe kadar sayiyorum kalktin kalktin karişmam
- hayatim dizi o,,o adam yok şu an o sahilde o barinakta
seni aklı selime davet ediyorum lütfen ama ya
- bitti sinan,,bitti anliyo musun!!
ailem hakkinda ileri geri konuşmana daha fazla dayanacak değilim ! dayima saygi göztermeyi öğreneceksin sinan
işte o kadar : )

ayça dedi ki...

hey yorum altıda süper :)) beğendim diyaloğu ama bu arada bilmen gereken annem tek çocuk yani ne dayı ne teyze var bende ondan olsa gerek bulduğuma yapışıyorum. şimdii dayı buldum da teyze yok. acaba diyorum şeyy şey işte sen.... :)))))))))))))))

şafak dedi ki...

: ))
şimdi soğukkanlilığimi koruyup : )
hıı hı evet yavrum teyzenim ben
gel teyzenin kolarina : )) şikkını
deneyip sefasını sürme denemesi yapabilirim : ))
ki biz buna "kirmızı başliklı kurt"
yaklaşimı diyelim : ))
yada hiç yaklaşimış soğukkanlilıkmış sallamayip
direkkk
ohaaaaa ama !! diyebilirim : ))
arada kaldim : )

penelope dedi ki...

zıırrr..
-iyi günler..turk telekom balıkçı dayı hizmetine hoş geldiniz.dırı rııı dıdııı rırı rıı rııııııı(titaniğin içine edilmiş mekanik müziği)
beklediğiniz için teşekkürler.
balıkçı dayıya danışmak için 1 i, teknesini kiralamak için 2 yi,bi kadaeh rakı ısmarlamak için 3 ü tuşlayın..
dırı rııı dıdııı rırı rıı rııııııı
1...
beklediğiniz için teşekkürler.balıkçı dayıya danışma menüsünü seçtiniz.
"dayı sevgilim kaçtı" için 1 i
"dayı ikisini de seviyorum " için 2 yi
"dayı tek derdim yatmak" için 3 ü
"naber lan dayı blö blööööö şeysi" için 4 ü
"ikimiz de seviyoruz ama aramızda engeller var " için 5 i
"ödeme yapmak" için derhal 6 yı tuşlayın..
dırı rııı dıdııı rırı rıı rııııııı
5......
beklediğiniz için teşekkürler.
tüm randevularımız doludur.lütfen daha sonra tekrar deneyiniz..unutmayın dayınızın selamı var..ne zaman isterseniz...
dırı rııı dıdııı rırı rıı rııııııı

şafak dedi ki...

: )))
alemsin : )
balikçı dayi call center : )
arayin 7/24 danışin,, en veciz aydinlanmayi
en kestirme bilge yolu
ve sevgilinizi
üçünü bir kucaklayin : ))
servisimiz tüm türkiye için
sadece ve sadece 16 kisa mesaj ücretiyle ücretlendirelecektir
ülke dışi için ...
: ))
yada 3666 kisa mesaj yollayin
dayi
cebinize gelsin : ))
sevgilimiz mi ayrildi ?
sen benden iyilerini hakkediyosun muhittin mi ? dedi : )
seni abim gibi seviyorum osman abi deyip
kalbinizi mi kanirttı : )
veya da arkadaş kalalim münevver mi dedi : )
kormayin
meelemeyin : )
zirlamayin hemen
aninda sokaklara yardirmayin
yağmur görünce duygusalim bu ara tripleri yapmayin
arayin
balikçı dayinızı
en kral felsefi gazlama
en şahane yürü be koçum motivasyonu
en bilge aşk manifestosu
sizin olsun
yaninda 2 bardak çay yada bir bardak şarap
bizden hediye : )

penelope dedi ki...

benimki resmi kurum şeysi ,seninki şafakfone şeysi olmuş:)))
ama sen benden de alemsin:)))
neden hep en iyi dialogları sen düşünmek zorundasın:)
bi iki dialog yazayım dedim baktım anaaa benim aklıma gelen ilk şey dayının kıza sarkması olayı oldu ama sen yazmışsın..:)))
ama gece uzun..eve bi gideyim düşünürüm daha:)))bu kez olucakk..senden daha komik olucam:))muhahahahaha

şafak dedi ki...

- ee evlat 5 ay oldu
her allahin günü geldin
bende her allahin günü sektirmeden
"koş evlat sevdiğini haykir
ve simsıkı saril ona sonsuza dek öyle kalın" dedim
dedim demesine de sende amma uyuşuk çiktın be
koşmadın mı gene,,aşkinı haykirmadın mı bu günde ?
neyi bekliyosun anlamadim ki
- ya balikçıların en bi seveceni en bi şahı, durumlar bildiğin gibi değil nasil anlatsam
- ne oldu muhittin aşkin köreldi mi ha
çöktümü içinin kuşlari çekildimi sevda topraklarindan
- ya değişti işte aşk bitmedi ama kimlik değiştird, kişi değiştirdi diim ben sana en bi bilge ve en karizmatik sakallı balikçı dayi
- nasil kimlik, başka birine mi aşik oldun be evlat,,
başka birine vuruldun he mi ?
- yani öyle oldu be en anlayişlı en duyarlı balikçı
- ee o zaman yapacak bişi yok
sende o zaman son tutulduğuna haykirican sevdanı
sevda bu aşk bu illa haykirican
illa koşup sarilican bunu bilir
bunu derim
- ya iyi diyon hoş diyon da sevgili balikçi
toplum buna hazir mı
o bunu hazmedebilir mi emin de değilim ki
- nasil yani evlat
- boşver,,deşme öle işte
- ya yok öyle inine çekilmek yok öle
pes etmek haykirican illa,,illa aşk dile gelecek
- illa diyon yani
- evet,,illa,,susmak makyajlı bir acizlik
- ee peki o zaman bak yapicam dediğini
- yap tabi be evlat
haykir tabi be
te heyy denizler dalgalansın haykirişindan
dağlar inlesin sevda türküsünden
- ee taaam o zaman,,benden günah gitti;
seviyorum seni be balikçiiii!!
hastasiyimm seninnnnnn !
son üç aydir her gün sirf seni görmeye geldim
aşığım işte aşiğım sana
ohh dedim rahatladim valla
- ohehhhh ! susss lennn susss !!!
ne diyon sen bee!!
- al işte
hem kendi haykir sevdani
aşkini çiğır göklere dedi
şimdide kıziyo
- lan bana mı haykir dedim aşkinı
- ee ben sana tutuldum balikçiların en bi tatli bakanı en bi yumuşak kalplisi
- bak hala ne diyo çabuk git len burdan
- ya ne kıziyon gel zaman git zaman
o beni dinleyen ilgili tavrin
o her derdime katlanan şefkatin
bi elektrik bi bişi oldu
gönül ferman dinlemiyo neyleyim be
balikçi dayilarin en kalp hırsizi
- al işte bulduk papazi
sopayı yiycen evlat bi git lan başimdan
- vurr bee,,vur senin vurduğun yerde gül biter be ah minel aşkkk
- haydaaa !
: )
önünü keseyim dedim
hazir aklima gelmişken : )
maksat alternatif diyalog bulama : ))
ve bütün gece kıvran : ))
/kötü ben . ))/

geveze baykuş dedi ki...

ben de hep merak ederdim, bu amcalar ne zaman cinnet geçirip
- eeeeh, ebeninki ulan
kızı dürtüp bırakırken bana mı sordun lan bezemeng!
falan gibi bi isyan içine düşecek diye.
sayende rahatladım, ellerin dert görmeye :)

şafak dedi ki...

: )
ya zaten düşünsene
gerçek hayatta
bunca ahalinin aşk derdine
bunca sorununa bilmem neyine
filozof balikçı amca mı yeterdi be : ))